Helista + 372 52 84 573
info@kavesto.ee
"Tõeline juhtimine seisneb selles, et luuakse süsteemid, mis toimivad ka siis, kui juhti kohal pole."
Kvaliteedijuhtimine liidritele – ISO konsultatsioonid, audit ja koolitusedKvaliteedijuhtimine liidritele – ISO konsultatsioonid, audit ja koolitusedKvaliteedijuhtimine liidritele – ISO konsultatsioonid, audit ja koolitusedKvaliteedijuhtimine liidritele – ISO konsultatsioonid, audit ja koolitused
  • ISO 9001
  • ISO 14001
  • ISO 45001
  • ISO 22000
  • BRC, RAINFOREST ALLIANCE, RSPO
  • Sisekoolitused
  • Kontakt

KVALITEEDIJUHI TEENUS

    Home KVALITEEDIJUHI TEENUS

    Kvaliteedijuhi teenuse kirjeldus

    Kvaliteedijuhi teenus hõlmab professionaalset tuge ja juhendamist kvaliteedijuhtimissüsteemide loomisel, haldamisel ja täiustamisel. Teenus on mõeldud organisatsioonidele, kes soovivad tagada vastavuse rahvusvahelistele standarditele (nt ISO 9001) ning parandada oma toodete ja teenuste kvaliteeti. Kvaliteedijuht töötab tihedas koostöös juhtkonna ja töötajatega, et luua süsteem, mis toetab ettevõtte strateegilisi eesmärke.


    Peamised tegevused kvaliteedijuhi teenuse raames:

    • Kvaliteedijuhtimissüsteemi loomine ja juurutamine
      • Abistamine kvaliteedijuhtimissüsteemi (nt ISO 9001) loomisel, sealhulgas protsesside kaardistamine ja dokumenteerimine.
      • Poliitikate, eesmärkide ja protseduuride väljatöötamine.
    • Auditite ettevalmistamine ja läbiviimine
      • Sisemiste ja väliste auditite planeerimine, läbiviimine ja järelduste tegemine.
      • Sertifitseerimisauditite ettevalmistamine ja nendega seotud konsultatsioon.
    • Riskide ja võimaluste juhtimine
      • Riskide ja võimaluste analüüsimine ning nende käsitlemise strateegiate väljatöötamine.
    • Töötajate koolitamine ja kaasamine
      • Töötajate koolitamine kvaliteedijuhtimispõhimõtetes ja protsessides.
      • Töötajate kaasamine süsteemide parendamisse.
    • Pidev parendamine ja mõõdikute jälgimine
      • Kvaliteedieesmärkide saavutamise jälgimine ja tulemuste analüüsimine.
      • Parandusmeetmete soovituste pakkumine.

    Kvaliteedijuhi teenuse eelised

    1. Professionaalne juhendamine
      Ekspert, kellel on sügav arusaam kvaliteedijuhtimise põhimõtetest ja parimatest tavadest, aitab süsteemid luua ja juurutada tõhusamalt.
    2. Ressursside optimeerimine
      • Vähendab kulusid, mis on seotud kvaliteediprobleemidega (nt vead, tagastused ja raiskamine).
      • Optimeerib protsesse ja parandab ressursikasutust.
    3. Vastavus standarditele ja seadustele
      Tagab vastavuse rahvusvahelistele kvaliteedistandarditele (nt ISO 9001) ning aitab vältida regulatiivseid rikkumisi.
    4. Kliendirahulolu tõstmine
      Parem tootekvaliteet ja efektiivsed protsessid suurendavad klientide rahulolu ja lojaalsust.
    5. Töö efektiivsuse ja moraali parandamine
      Hästi toimiv kvaliteedijuhtimissüsteem loob selguse töötajate rollides ja vastutustes, vähendades segadust ning parandades meeskonna töömoraali.
    6. Konkurentsieelis
      Sertifitseeritud kvaliteedijuhtimissüsteem parandab organisatsiooni mainet ja suurendab usaldusväärsust turul.
    7. Pidev parendamine
      Süsteemne lähenemine aitab avastada uusi võimalusi ja rakendada neid, et hoida ettevõtet konkurentsivõimelisena.

    Kvaliteedijuhi teenus on väärtuslik investeering ettevõtte tulemuslikkusse ja pikaajalisse edusse, tagades paremad protsessid, kõrgema kvaliteedi ning rahulolevad kliendid.

    Kasulikud lingid

    • Eksperdid
    • GLOBAL G.A.P.
    • GRASP
    • HACCP
    • ISO 9001 – ülevaade – põhimõtted – siseaudit – konsultatsioon
    • Kontakt
    • Küsimused & vastused
    • KVALITEEDIJUHI TEENUS
    • Sisekoolitused

    Teenused

    • GLOBAL G.A.P.
    • GRASP
    • HACCP
    • ISO 14001
    • ISO 22000
    • ISO 9001
    • ISO 9001 – ülevaade – põhimõtted – siseaudit – konsultatsioon
    • KVALITEEDIJUHI TEENUS
    • Sisekoolitused

    Lehed

    • BRC, RAINFOREST ALLIANCE, RSPO
    • GLOBAL G.A.P.
    • GRASP
    • HACCP
    • ISO 45001
    • ISO 9001 – ülevaade – põhimõtted – siseaudit – konsultatsioon
    • KVALITEEDIJUHI TEENUS
    • Sisekoolitused
    ©2025 - ISO 9001, 14001, 45001, 22000, BRC, RAINFOREST ALLIANCE, RSPO, juhtimissüsteemide konsultatsioon, audit - Kaari Vesiko - audiitor - kontakt +372 52 84 573 info@kavesto.ee
    • ISO 9001
    • ISO 14001
    • ISO 45001
    • ISO 22000
    • BRC, RAINFOREST ALLIANCE, RSPO
    • Eksperdid
    • Küsimused & vastused
    • Kontakt
    Kvaliteedijuhtimine liidritele – ISO konsultatsioonid, audit ja koolitused