Helista + 372 52 84 573
info@kavesto.ee
"Tõeline juhtimine seisneb selles, et luuakse süsteemid, mis toimivad ka siis, kui juhti kohal pole."
Kvaliteedijuhtimine liidritele – ISO konsultatsioonid, audit ja koolitusedKvaliteedijuhtimine liidritele – ISO konsultatsioonid, audit ja koolitusedKvaliteedijuhtimine liidritele – ISO konsultatsioonid, audit ja koolitusedKvaliteedijuhtimine liidritele – ISO konsultatsioonid, audit ja koolitused
  • ISO 9001
  • ISO 14001
  • ISO 45001
  • ISO 22000
  • BRC, RAINFOREST ALLIANCE, RSPO
  • Sisekoolitused
  • Kontakt

ISO 9001

    Home ISO 9001

    ISO 9001 KVALITEEDIJUHTIMISSÜSTEEM

    ISO 9001 kvaliteedijuhtimissüsteem on kvaliteedijuhtimissüsteemi standard, mis võimaldab teie ettevõttel protsesse efektiivsemaks muuta, äririske hallata ja oma toodete või teenuste kvaliteeti parandada.

    ISO 9001 seeria standardi avaldas 1987. aastal Rahvusvaheline Standardiorganisatsioon. Sellest ajast alates on standardit pidevalt täiustatud. Viimane ISO 9001 versioon ISO 9001:2015 pärineb 2015. aasta septembrist.

    ISO 9001 kvaliteedijuhtimissüsteem – kellele see on mõeldud?

    ISO 9001 on universaalne ja sobib igas suuruses organisatsioonidele, kes soovivad oma juhtimissüsteemi tõhusamaks muuta. Tänaseks on ISO 9001 kujunenud kõige populaarsemaks kvaliteedijuhtimissüsteemiks maailmas. ISO sertifikaat ei garanteeri automaatselt teenuse või toote kvaliteeti, kuid aitab ettevõttel paremaid äritulemusi saavutada ja protsesse pidevalt täiustada. Kvaliteedijuhtimisstandardeid on võimalik integreerida ka teiste juhtimissüsteemidega, näiteks keskkonnajuhtimissüsteemiga või toiduohutussüsteemiga.

    Sektori-spetsiifiline rakendamine

    ISO 9001 juhtimissüsteemil põhinevaid kvaliteedijuhtimissüsteeme on mitmeid.

    • ISO 13485 – juhised ISO standardi rakendamiseks meditsiiniseadmetele

    • ISO/IEC 90003 – juhised standardi rakendamiseks tarkvarale

    • ISO 18091 – juhised standardi rakendamiseks kohalikus omavalitsuses

    • ISO/TS 29001 – ISO standardi rakendamine seoses nafta, naftatoodete ja maagaasi tööstusega

    Miks valida ISO 9001 kvaliteedijuhtimissüsteem?

    Toimiv kvaliteedijuhtimissüsteem aitab juba selle väljatöötamisel paremaid äritulemusi saavutada. See aitab organisatsioonil ellu viia järgmisi tegevussuundi.

    • Pidevalt parendada ja optimeerida tööprotsesse

    • Juhtida organisatsiooni faktipõhiselt ja objektiivselt

    • Vähendada kulusid

    • Osaleda riigihangetel – kvaliteedijuhtimissüsteemi olemasolu on tihtipeale hangetel osalemise eeltingimus

    • Suurendada eksporti ja kasvatada kliendibaasi

    • Arendada kliendikesksust

    • Arendada jätkusuutlikku äri

    • Näidata, et organisatsiooni juhtimine on süsteemne ja usaldusväärne

    • Suhelda tõhusalt partneritega ja tarneahelaga

    • Jagada organisatsioonis vastutust, kaasata inimesi ja tõsta töötajate motivatsiooni

    • Märgata ja juhtida tähelepanu süsteemis esinevatele puudustele ning need kõrvaldada

    • Parandada ettevõtte mainet

    Mis on ISO 9001 sertifitseerimine?

    Vastavalt definitsioonile on sertifitseerimine protseduur, millega kolmas osapool annab kirjaliku tõenduse, et toode või protsess vastab esitatud nõuetele. See tähendab, et organisatsioon järgib ISO 9001 standardi juhiseid ning täidab teie ja teie klientide nõudeid. Samuti on oluline vastavate dokumentide ja protseduuride haldamine.

    MEIE TEENUSED

    ISO 9001 koolitused

    Pakume kvaliteedijuhtimissüsteemi koolitusi. Koolituse eesmärk on aidata teid ISO 9001 kvaliteedijuhtimissüsteemi juurutamise erinevatel etappidel. Saame teid aidata vajaduste ja huvipoolte kaardistamisel, toote ja teenuste kvaliteedi-eesmärkide määratlemisel, juhtimissüsteemi loomisel, arendamisel ja juurutamisel.

    Pakume ka eestikeelseid dokumendimalle, mis hõlbustavad kvaliteedijuhtimissüsteemi dokumenteerimist.

    ISO 9001 audit

    Siseauditi eesmärk on süsteemselt ja objektiivselt hinnata protsesside vastavust tegelikkusele ehk kvaliteedijuhtimissüsteemi efektiivsust ning tuvastada võimalused kvaliteedijuhtimissüsteemi paremaks muutmiseks. Siseauditi ajal võrreldakse kvaliteedijuhtimissüsteemi vastavust standardile. Selleks valitakse sageli ettevõttest välja siseaudiitorid, kes hakkavad auditeid teostama. Siseauditeid võivad teostada ka sõltumatud eksperdid. Auditid toimuvad intervjuude läbiviimise ja dokumentide kontrollimise teel.

    ISO 9001 siseauditi teenus hõlmab endas kvaliteedijuhtimissüsteemi audiitori täieliku või osalise funktsiooni täitmist. Samuti pakume organisatsiooni siseaudiitoritele koolitusi ja aitame koostada auditiplaani. Anname teie ettevõttele objektiivset tagasisidet, mis aitab tähelepanu juhtida juhtimissüsteemi kitsaskohtadele ning süsteemi vastavalt sellele parandada ja täiustada.

    Palun täitke meie kontaktivorm või helistage meile numbril + 372 52 84 573.

      Kasulikud lingid

      • Eksperdid
      • GLOBAL G.A.P.
      • GRASP
      • HACCP
      • ISO 9001 – ülevaade – põhimõtted – siseaudit – konsultatsioon
      • Kontakt
      • Küsimused & vastused
      • KVALITEEDIJUHI TEENUS
      • Sisekoolitused

      Teenused

      • GLOBAL G.A.P.
      • GRASP
      • HACCP
      • ISO 14001
      • ISO 22000
      • ISO 9001
      • ISO 9001 – ülevaade – põhimõtted – siseaudit – konsultatsioon
      • KVALITEEDIJUHI TEENUS
      • Sisekoolitused

      Lehed

      • BRC, RAINFOREST ALLIANCE, RSPO
      • GLOBAL G.A.P.
      • GRASP
      • HACCP
      • ISO 45001
      • ISO 9001 – ülevaade – põhimõtted – siseaudit – konsultatsioon
      • KVALITEEDIJUHI TEENUS
      • Sisekoolitused
      ©2025 - ISO 9001, 14001, 45001, 22000, BRC, RAINFOREST ALLIANCE, RSPO, juhtimissüsteemide konsultatsioon, audit - Kaari Vesiko - audiitor - kontakt +372 52 84 573 info@kavesto.ee
      • ISO 9001
      • ISO 14001
      • ISO 45001
      • ISO 22000
      • BRC, RAINFOREST ALLIANCE, RSPO
      • Eksperdid
      • Küsimused & vastused
      • Kontakt
      Kvaliteedijuhtimine liidritele – ISO konsultatsioonid, audit ja koolitused