Helista + 372 52 84 573
info@kavesto.ee
"Tõeline juhtimine seisneb selles, et luuakse süsteemid, mis toimivad ka siis, kui juhti kohal pole."
Kvaliteedijuhtimine liidritele – ISO konsultatsioonid, audit ja koolitusedKvaliteedijuhtimine liidritele – ISO konsultatsioonid, audit ja koolitusedKvaliteedijuhtimine liidritele – ISO konsultatsioonid, audit ja koolitusedKvaliteedijuhtimine liidritele – ISO konsultatsioonid, audit ja koolitused
  • ISO 9001
  • ISO 14001
  • ISO 45001
  • ISO 22000
  • BRC, RAINFOREST ALLIANCE, RSPO
  • Sisekoolitused
  • Kontakt

ISO 9001 – ülevaade – põhimõtted – siseaudit – konsultatsioon

    Home ISO 9001 – ülevaade – põhimõtted – siseaudit – konsultatsioon

    ülevaade

    Mis on ISO 9001

    edfs

    ISO 9001 on rahvusvaheline standard, mis kehtestab kvaliteedijuhtimissüsteemi (QMS) nõuded, et organisatsioonid saaksid tõhusalt juhtida kvaliteeti ja parandada oma toimivust. Seda kasutatakse ettevõtetes ja organisatsioonides sõltumata suurusest, tüübist või tegevusalast. Siin on lühike kokkuvõte:


    ISO 9001 põhielemendid:

    1. Kliendikesksus
      Kvaliteedijuhtimissüsteemi keskmes on kliendi rahulolu tagamine, keskendudes kliendi vajadustele ja ootustele.
    2. Juhtimise roll
      Juhtkond peab näitama üles juhtimist ja pühendumust, seades selged eesmärgid ja toetades kvaliteedijuhtimissüsteemi.
    3. Riskipõhine mõtlemine
      Standard rõhutab riskide ja võimaluste tuvastamist ning nende käsitlemist, et vältida probleeme ja kasutada võimalusi.
    4. Protsessipõhine lähenemine
      Organisatsioon peab tuvastama ja juhtima omavahel seotud protsesse, et saavutada kvaliteedieesmärgid tõhusalt.
    5. Planeerimine
      Planeerimisel tuleb arvestada riskide ja võimalustega, määratleda kvaliteedieesmärgid ning tagada ressursside olemasolu nende saavutamiseks.
    6. Tugi ja ressursid
      Tagada peab piisavad ressursid, sealhulgas pädev personal, sobivad seadmed ja töötingimused.
    7. Tegevused ja toimivus
      Kvaliteedi tagamiseks tuleb rakendada protsesse, mis hõlmavad toote või teenuse kavandamist, väljatöötamist ja tarnimist.
    8. Jõudlus ja hindamine
      Oluline on jälgida ja mõõta protsesside toimivust ning võtta vajalikke parandusmeetmeid kvaliteedi tagamiseks.
    9. Pidev parendamine
      Organisatsioon peab püüdlema kvaliteedijuhtimissüsteemi pideva täiustamise poole.

    ISO 9001 sertifikaadi eelised:

    • Usaldusväärsus: Parandab mainet ja suurendab klientide usaldust.
    • Efektiivsus: Aitab optimeerida protsesse ja vähendada ressursikulu.
    • Konkurentsieelis: Tõstab organisatsiooni konkurentsivõimet turul.
    • Rahulolu: Suurendab klientide ja töötajate rahulolu.

    ISO 9001 sertifikaadi omamine kinnitab, et organisatsioon järgib rahvusvaheliselt tunnustatud kvaliteedijuhtimise standardeid ja keskendub pidevale parendamisele.

    Kasulikud lingid

    • Eksperdid
    • GLOBAL G.A.P.
    • GRASP
    • HACCP
    • ISO 9001 – ülevaade – põhimõtted – siseaudit – konsultatsioon
    • Kontakt
    • Küsimused & vastused
    • KVALITEEDIJUHI TEENUS
    • Sisekoolitused

    Teenused

    • GLOBAL G.A.P.
    • GRASP
    • HACCP
    • ISO 14001
    • ISO 22000
    • ISO 9001
    • ISO 9001 – ülevaade – põhimõtted – siseaudit – konsultatsioon
    • KVALITEEDIJUHI TEENUS
    • Sisekoolitused

    Lehed

    • BRC, RAINFOREST ALLIANCE, RSPO
    • GLOBAL G.A.P.
    • GRASP
    • HACCP
    • ISO 45001
    • ISO 9001 – ülevaade – põhimõtted – siseaudit – konsultatsioon
    • KVALITEEDIJUHI TEENUS
    • Sisekoolitused
    ©2025 - ISO 9001, 14001, 45001, 22000, BRC, RAINFOREST ALLIANCE, RSPO, juhtimissüsteemide konsultatsioon, audit - Kaari Vesiko - audiitor - kontakt +372 52 84 573 info@kavesto.ee
    • ISO 9001
    • ISO 14001
    • ISO 45001
    • ISO 22000
    • BRC, RAINFOREST ALLIANCE, RSPO
    • Eksperdid
    • Küsimused & vastused
    • Kontakt
    Kvaliteedijuhtimine liidritele – ISO konsultatsioonid, audit ja koolitused